با سلام و درود خدمت شما عزیزان، در این سری از مقالات آموزش قالب فلتسام قصد داریم به آموزش فعالسازی حالت تعمیرات قالب flatsome بپردازیم. اما این قابلیت چه کمکی میتواند به ما بکند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد و به آموزش خواهیم رسید.

قابلیت maintenance یا تعمیرات سایت چیست؟

قابلیت تعمیرات سایت برای زمانی به کار میرود که شما عزیزان در حال طراحی و تغییرات بر روی وب سایت تان هستید و تمایلی ندارید که کاربران این مراحل را بر روی سایت تان مشاهده کنند. برای همین شما این قابلیت را فعال میکنید تا به جای صفحات سایت یک صفحه ثابت با پیامی مبنی بر این که در حال تعمیر و تغییرات بر روی سایت هستیم به کاربران نمایش داده میشود تا از این موضوع باخبر شوند.

آموزش فعالسازی حالت تعمیرات قالب فلتسام

جهت فعال کردن حالت تعمیرات در قالب فلت سام، وارد تنظیمات قالب شده و بر روی قسمت maintenance mode – حالت تعمیرات کلیک کنید :

آموزش فعالسازی حالت تعمیرات قالب فلتسام

  • در مرحله اول بر روی چک باکس این گزینه کلیک کنید تا فعال شود.
  • در مرحله دوم، در صورتی که برگه ای طراحی کرده اید که تمایل دارید به صورت سفارشی به عنوان صفحه تعمیرات تان نمایش داده شود در این قسمت می توانید آن برگه را انتخاب کنید.
  • در مرحله سوم هم می توانید پیامی سفارشی را که تمایل دارید در این صفحه به کاربران تان نمایش داده شود را نوشته و سپس بر روی دکمه ذخیره سازی تغییرات کلیک کنید.

در حال حاضر حالت تعمیرات فعال شده و با خارج شدن از حساب کاربری مدیریت تان می توانید آن را مشاهده نمایید.

شما اینجا هستید : خانه » آموزش فعالسازی حالت تعمیرات قالب فلتسام

2 دیدگاه برای “آموزش فعالسازی حالت تعمیرات قالب فلتسام

  1. متین گفته:

    باسلام
    من وقتی این تنظیمات را تیک می زنم و ذخیره می کنم بعدا که باز می گردم همه ی تیک ها رفته است…

    • ایمان عربی گفته:

      سلام وقتتون بخیر، متاسفانه با ایمیل شما سفارشی پیدا نشد.
      مشخص هستش که مشکلی در کدنویسی قالب وجود داره، اما برای حل مشکل باید به وب سایتی مراجعه بفرمایید که ازشون قالب رو تهیه کردین. در صورتی هم که قالب رو رایگان دانلود کردین، اکثر قالب های رایگان که توی اینترنت هست یا مشکل دارن یا ویروسی هستن و به هیچ وجه نباید باهاشون کار کرد.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *