نرم افزار اسپات پلیر یا همان Spotplayer یک پخش کننده برای دوره های آموزشی است که از حقوق ناشر و کپی رایت دوره ها محافظت میکند. در این مقاله نحوه کار با این افزونه و همچنین رفع خطاهای احتمالی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

نحوه دانلود و نصب نرم افزار اسپات پلیر

در اولین قدم میتونید افزونه اسپات پلیر رو از طریق لینک های زیر دانلود بفرمایید :

نسخه ویندوز      نسخه اندروید        نسخه مک        نسخه وب

پس از دانلود، فایل دانلودی را باز کرده و سپس بر روی سیستم سایت تان نصب کنید. نرم افزار دقیقا مشابه با اپلیکیشن های دیگر نصب می شود و تفاوتی وجود ندارد بنابراین از مرحله نصب نرم افزار عبور میکنیم.

مشاهده دوره ها در اسپات پلیر

پس از خرید دوره طراحی سایت با قالب flatsome به بخش حساب کاربری » سفارش ها مرجعه بفرمایید. در این صفحه روی گزینه سفارش کلیک کنید تا اطلاعات سفارش نمایش داده شود.

آموزش کار با نرم افزار اسپات پلیر

پس از کلیک بر روی گزینه سفارش صفحه ای مشابه با تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که اطلاعات سفارش و لایسنس را میتوانید از این صفحه دریافت کنید.

آموزش کار با نرم افزار اسپات پلیر

کدی که در این قسمت با عنوان وارد نمودن کلید لایسنس قرار گرفته را برداشته و سپس در نرم افزار مطابق با تصویر زیر قرار دهید.

آموزش کار با نرم افزار اسپات پلیر

تصویر را در فیلدی که در تصویر بالا نمایش دادیم قرار داده و سپس روی گزینه تایید کلیک کنید.

آموزش کار با نرم افزار اسپات پلیر

در این حالت دوره برای شما اضافه خواهد شد و شما میتوانید با کلیک روی آن و سپس انتخاب هر سر فصل ویدئوهای هر جلسه را مشاهده بفرمایید.

نحوه مشاهده آفلاین دوره ها در اسپات پلیر

برای مشاهده آفلاین دوره لطفا ابتدا مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا در صفحه نرم افزار اسپات پلیر روی عنوان دوره موردنظرتان راست کلیک کرده و سپس به صفحه دانلود ویدئوها مراجعه بفرمایید.

سپس در صفحه دانلودها هرکدام از ویدئوها را میتوانید با کلیک بر روی آن روی سیستم تان دانلود کنید.

پس از دانلود هرکدام از ویدئوها، دوباره روی عنوان محصول راست کلیک کرده و گزینه محل ذخیره سازی ویدئوها را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود، فایل ویدئویی را که دانلود کردید را به آن فولدر انتقال دهید. حالا فایل اسپات پلیر را باز کرده و قسمت مورد نظر که دانلود کردید را پخش کنید، در این حالت با اینترنت غیرفعال، فایل مورد نظر پخش خواهد شد.

شما اینجا هستید : خانه » آموزش کار با نرم افزار اسپات پلیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *